Ansatte

Hansvea

Bente Granheim

Stilling: Pedagogisk leder

Bente er barnehagelærer og har vært ansatt som pedagogisk leder i Dulven friluftsbarnehage siden 2012. Hun jobber som pedagogisk leder på Hansvea denne vinteren.

Lene Reistad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Lene er barne- og ungdomsarbeider, og hun har jobbet hos oss siden 2018. Hun jobber på Hansvea dette året.

Tove Hønnås

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Tove er pedagogisk medarbeider og har vært ansatt i Dulven friluftsbarnehage siden 1991. Hun jobber på Hansvea dette året.

Unni Halvorsen Nustad

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Unni har vært ansatt som pedagogisk medarbeider siden 2007. Hun jobber på Hansvea dette året.

Steinbekken

Nina Sjølie

Stilling: Pedagogisk leder

Nina er barnehagelærer og har vært ansatt i Dulven friluftsbarnehage siden 2008. Hun jobber som pedagogisk leder på Steinbekken dette året.

Jurgita Jonikaite-Kievisiene

Stilling: Spesialpedagog

Jurgita er spesialpedagog, og hun har vært ansatt hos oss siden 2019. Hun jobber dette året som spesialpedagog på Steinbekken.

Gunn Kristin Hårstad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Gunn Kristin er barne- og ungdomsarbeider. Hun har vært hos oss siden 2012. Hun jobber på Steinbekken dette året.

Andre ansatte

Tora Kristin Frøyse

Stilling: Styrer

Tora Kristin er barnehagelærer med spesialpedagogikk i tillegg. Hun har vært ansatt i Dulven friluftsbarnehage siden høsten 1997, og har vært styrer siden 2007.